Histori Erotike

Para ca kohesh ka nja dy vjet kisha nji
kolege pune Shqipe e kishte emrin
superpidh.Ne ate kohe une kam qene 25
kurse ajo 37.Nuk ishte shume e bukur po
ishte e mbushur me cice te madhe e
bythe te ngrejtme.Kisha ca kohe qe i vija
verdalle i beja komplimente kur i kaloja
afer padashur i ferkohesha nga i cik po
edhe kjo ma varte qeshte kshu fillonte
me thoshte ik ca me do ti mua ka goca
te reja plot.Nejse mo i dite ja lypa i
thashe Shqipe e kom fiksim me e bo i
her me ty edhe ngela thashe ca do me
thote tashi.Kjo me thote ca do me bo re
po ate pune pra i thashe kjo vazhdonte
po ca mer e ja thashe cope du me ta qi
pidhin bythen ca te dush ti i thashe.Kjo
filloi tu qesh edhe tha ik re se jam e
martume e sboj ashu gjonash.Sidoqofte
une e ngacmosha perdite mas ca kohesh
kjo iku edhe filloi pune me i butik.Une
pothuj e kisha harru fare si muhabet
vetem kur tu kalu i dite e shof edhe po
boshim muhabet te dera edhe me thote
kjo kur te kesh kohe hajde rri bojm
muhabet.Une aq desha i here ne dy dite
aty ky butiku ishte si tip tuneli edhe ate
banakun e kishte ne fund fare edhe kur
kaloshe nga rruga duhet tu afroshe ke
dera qe te shifshe mrena kur u fikshin
dritat su dukte asigjo.Nji dite me zu shiu
e u futa brenda kjo kishte nez i ngrofse e
ishte tu u ngrof i thashe he ca ke bo
asigjo thote kjo pse mi thashe si puno
burrit eee me tha mu burri ashu e ka me
hope e tu bo muhabet me thote mu sa
te ftofta i paske duret i them une a ti
ngrof icik edhe direkt duret mes
kofsheve qe i kishin dale se kishte vesh i
fustan te shkurter.Ca ben re me tha mu
maskara po i ngrof pra i thashe une edhe
me la e fillova kjo tu fol une tu e ngrejt
doren me lart derisa arrita te
breket.Fillova me ja hap icik anash edhe
pe i prek pidhin me gisht kjo filloi me bo
sikur sdote jo se na shofin e jo se eshte
turp jo se ca do thote e dashura jote
anej knej do cohemi me tha mu se do
ikim se kam pushimin e drekes.Ku do
shkosh ti i thashe une se bje shi do iki
tha e nejse mo u cova po kari ishte bo
dru ja tha sa te mar canten te magazina
se kishin i magazine qe e perdorshin si
rrobaqepsi mrapa dyqanit edhe ikim
mire i thashe si te dush ti.Kjo tu mor
canten kusr shof celesat mas dere nji te
shku ke dera nji ta kthy tabelen mbyllur
nji ta myll me cels i futa celsat ne xhep
fika dritat edhe direkt te magazina.Kjo
sa me pa mu filloi jo po se do ikim jo po
se seshte mire nji ti tregu celesat une
thashe tashi taksirat e ke une me kar
ngref sdal dot nga ketu e kapa e fillova
me e shtrengu nga bythet.Kjo bote sikur
skishte qef po ferkohej me karin nejse ja
ngrejta fustonin edhe direkt doren ke
pidhi ishte bo qull fare.Nji ti zberthy
pantallonat pa fol fare une kjo u uk e
filloi me e mor ne goj o lali o lali ca te
thithme i bonte karit mjeshtre ishte
mjeshtre.Mja 10 min ashtu isha gati tu
plas cohu thash se po vazhdove kom meta derdh ne goje nj ta ngrejt e meshteta mas makines qepse ja hoqa sytjenat o ca
gjoksi qe kishte sa i top futbolli fillova tja
lepij gjoksin kurse karin ja ferkoja te
pidhi kjo u shtynte me thoshte vetem
fute fute e ktheva mrapsh edhe fillova i
futsha vetm majen dhe ja nxirrsha prap
kjo u cmen amon tha fute te gjithin tha
se do ta kafshoj po sma fute ja kam fut
gjithe karin po me aq foce sa bertiti e
pompova as 3 min aq te nxehte e aq
shume e shtrengote pidhin sa me erdhi
sperma te maja karit.Sa desha me e
nxjerr amon me tha ma derdh mrena
kisha hall mos e ngelte me barre edhe
prape tentova me e nxjerr derdhe
mrene tha se nuk ngel ja shtyva eshe
nja kater here fort e ca kenaqesie u
shkriva fare gjysem kile sperme mund ti
kem derdh sdisha me maru.Aru e nxorra
karin ja rrotullova dhe e fshiva icik te
gjoksi modh pastaj u pastrum icik te
lavamani nejtem e nja 10 min te dyqoni
pastaj dolem me rradhe.

No comments:

Post a Comment