Histori Erotike

SEKS ME ROJEN E SHKOLLES
Jam klevisa nje vajze me trup te bukur gjoksin mertas dhe bythe mesatare. desha tju tregoj historin time .ishte e hene dhe kishim stervitje volejbolli dhe si zakonish e bejm ne nje paleste tek nje shkoll .une shkova pak me vonese dhe pava qe kishte filluar stervitja dhe hyra brenda pasi mbaruam te gjitha vajzat shkuam ne dhomen e zhveshjeve per tu bere gati per te ikur .une vonova pak dhe vjen roja e shkolles per te pare nese kishte njeri brenda per te mbyllur shkollen .ne ate moment isha me sutjena dhe breke duke u veshur .pasi hyri brenda une kisha turp dhe fillova te vishesha dhe menjehere me kap per krahu dhe me vendos afer muri . Roja ishte nje burre rreth te 40 sa me pa filloj ti qohej kari qe dallohe siper pantallonave.une refuzova pasi e dija qe deshironte te krynte mardhenje me mua pasi isha nje vajze me trup te bukur dhe cdo kush do te deshironte ta bente kete gje.ai mori te me zhveshte dhe duke me futur doren ne pill une i thashe qe te largohej sepse nuk kisha deshire po ne te vertet isha shum e eksituar.pas disa castesh refuzimi e pashe qe nuk do te ndalej pa kryr mardhenje me mu dhe i thash qe te shkonim ne nje vend me intim .gjte rruges per ne hotel ma kishte vendosur doren tek vithet e mia sapo hyrem me dhome filloj te me zhvesh .pasi ishim te dy pa rroba filluam te putheshim.me pas ja mora karin ne goja afer 10 minuta .ai filloi te me lepinte pillin ndersa une i thoja ma fut karin brenda pasi disa minutash me ne fund ma futi karin.ne fillim me avash dhe pastaj me shpejtesi ndersa une po bertisja nga kenaqesia ne ate momente ai u prish dhe ma derdhi te gjoksi im i madh me pas shkuam per tu lare dhe perseri ishte i etur per seks aty beme seks 30 minut me pas u veshem dhe me shoqeroi deri te shtepia.

No comments:

Post a Comment