Histori Erotike

leo

leo
tung une jam nga nje fshat nga ks dhe po ju tregoj se si e kam ba sex me qiken e tezes ,nje dit une u nisa per me shku te tezja qe qe rrija me djalin e tezes qe ishte nje vit me i vogel dhe e kisha shok dhe per pushime verore ter kohen rrishim bashk
te tezja shkoja neper mal se ishte ngat me shtapi per 20 minuta dher shkova ndejta nje nat dhe neser u desh per me ardh ne shpi timendhe me tha tezja se vajza e saj po don me ardh me nejt te un ene shtepi une i t hash se une shkoj kembe nga mali tha nuk ka prob se e dhe kjo vjen dhe na u nisem dhe me ne ishte edhe djali i tezez i cili na percolli deri ne gjysme te rruges dhe u kthy ne shtepi dhe na vazhduam rrugen per ne shtepin time ,dhe kur ajo me pyti se a e kam ndojne vajze une i thash se ku me pas ne katun dhe duke hecer nuk me hiqej mendja nga ato fjal mirpo nuk beja asgje dhe me tha hajt te ulemi pak te pushojm dhe ajo u ul ne nje qante qe e kishte me veti dhe une qendroja ne kembeajo me tha se qe ti ulem ngat te pushoja u ula pa menduar fare se qfar do te ndodhte ajo ma ngjiti per kari dhe dhe kari im u ndit menjeher dhe nuk dija se qfar te beja a te filloja edhe une apo te fefuzojadhe nuk humba shum kohe dhe ja preka ci…e saja qe rrishin thumb sepse ishte e re vetem nje muaj me e re dhe ashtu filluem te puthemi dhe te ledhatohemi pa e pasur at pervojen sekuale dhe jo ishte kallaur qe te lepinete karin tim 19 cm te cilin nuk e hekte nga dora u zhvesha dhe filloi nga koka duke e rrotullu deri sa efoti te terin ne gojeun ekurr nuk kidsha ndier asi knaqesieu derdha ne gojen e asaj dhe u ndala njeher e tani me nuk kisha te ndalur dhe ektheva ne poziten sikur po mirrte diqka dhe e pompoja pa meshir u ndalla dhe ajo deshironte qe te ma merte ne goje prap une e ktheva ne poz 69 dhe e lepija ne p.,. sikur i trent derisa ajo nuk i ndalte berimat dhe arriti deri te orgazma she shperthei nje vale ne gojen time dhe u ngrita e putha fort dhe u veshem shkuam deri te nje burim i ujit u pastruam pak dhe shkuam ne shtepi dhe ka vazduar eri sa ajo u fejua e tash eshte e lumtur me nje djal tjete

No comments:

Post a Comment