Histori Erotike

GRUAJA E MARTUAR SEKS ME KOMSHIUN
Pershendetje,..jam Merita jam 32vjeqare e martuar. Dua te tregoj nje histori timen. Jam e martuar ne Tetove por burri eshte jasht ne ch. Pasi qe iku burri ne ch nje komshi ma vuri syrin dhe sa here qe shkoja ne dyqan me ndalke ne rrug dhe me thoshte qe te pime kafe por une nuk pranoja. Nje dite dola qe te shkoj te nena, ishte vere dhe vesha fustan por ishte i ngusht. dola ne stacion te prisja autobusin per Ferizaj dhe vetem kur u ndal vetura,ishte ai. Me tha eja te dergoj deri te autobusi. Une nje here nguroja por pranova dhe u futa ne veture. Me pyti ku do shkosh i tregova qe ne Ferizaj, me tha edhe une atje shkoj, te dergoj une. Duke vozitur e pash qe nuk ishte rruga andej per ne Ferizaj dhe i thash ku po shkon, me tha te pime kafe dhe te dergoj. Hyri ne nje mal dhe e ndali veturen te nje vill malore, me tha zbrit te pim kafe, une zbrita e hapi deren dhe nuk ishte askush aty. I thash e kujt eshte kjo vill me tha imja. Me beri kafe dhe filloj te me prek ne kemb, i thash mos me prek, tha nuk do te leshoj pa te qire sot. Une u ngrita ne kemb dhe ai me kapi dhe me vuri te muri, me kthej nga prapa dhe filloj te me puthte. Une rezistoja dhe i thash do te lajmroj ne polici, ai tha nuk me intereson se do te qi fort sot. Me njeren dore me mbante e tjetren e leshoj posht dhe mi heki breket, une ende bertisja, kure per nje qast mu afrua diqka i fort te pidhi im, nuk di si u zhvesh por ishte zhveshur dhe ai ishte kari i tij.Ffilloi te me ferkoj ne kofsh me kar dhe nganjehere u mundojkte te ma fuste por une i ikja. Per nje qast me shterngoj me fort dhe kari i tij gjigant u fut ne mua. Nuk hyri i teri sepse ishte aq i trash sa qe nuk mundete te ma fus, e nxori dhe me lengun e gojes se tij e beri pak dhe serish ma ofroj ne pidh. Une nuk doja qe te ma fus por me ne fund ja arriti, ma futi fort dhe e mbajti mbrenda, pa levizur fare. Kure ma futi une u dorzova dhe u ndala se bertituri, filloj te me qij ngadal. Fillova te bertas por tani nga knaqesi sepse me knaqte ai kar gjigant. Kure e pa qe u qetsova me kapi dhe me hodhi ne shtrat, filloj te me qije shume, aq shume sa qe bertisja shume. Me qinte pa mas dhe zgjati diku 30 minuta. Filloj te bertiste edhe ai dhe e kuptova qe po u prishte, i thash mos ne mua, ai nuk u ndal fare dhe me mbushi sperm. U zgjuam duke u puthur dhe pas pak kohe me dergoj deri ne Ferizaj. Tani ende qihem me te, sepse me qiu mire dhe nuk ja ndal dot me.

No comments:

Post a Comment