SEKS ME GRUAN E KUSHERIRIT


jam 23 vjeq kurse gruaja e kusherirt tim eshte 27 vjeq po relaisht nuk duket edhe aq ka nje trup fenomenal shum seksi dhe ikem shtepit shum afer me njera tjetren vetem muri na ndan dhe nje dit isha duke dalur me veturen time ne qytet kur kusheriri im e ndegjon kerrin tim qe eshte dhezur dhe vjen e me thot a mundesh te ma marresh grun time se ka me shku te familja vet po i thash pse jo une asaj rruge shkoja se mu arsytua se nuk kishte koh se kishte ca pun me vllaun e vet deri ne prishtin ishte ora 7 e mbremjes dhe rruga qe me duhet ta bej une deri ne qytet eshte 6 kilomtra e gjat dhe mu me shkon muhabeti me gruan e kusherirt shum sepse ekam fiksim po edhe un i pelqej asaj ne muhabetin qe e bej dhe rruges me pyet se ku po shkoja i thash se po dal me shok me pi diqka edhe mu kthy prap ne shtepi me pyeti pse nuk ke ti nje te dashur thash e kujt i vyhet nje e dashur ne kohen e sodit met e habitur tha pse ashtu i thash me fal per shprejen po e vetmja gje qe me intereson te femrat eshte nje mardhenje dhe qe din te bejn seks mir e qoj buzen ne gaz dhe pash qe i mblodhi kembet e vrejta qe ju ishte nxeh p*dhi dhe rruges me tha se kishte nevoj te ndalej dikun sepse smund ta mbante nevojen e vogel dhe e ndala kur u ndala pash se kishte tremb te me afronte ate qe doja edhe une kisha pritur shum koh sa qe edhe enderr e shihja dhe rastesisht kishte donte te shikonte se diqka i ra posht uleseve ktheu betht nga une dhe kisha frik te reagoja me tha pse a nuk the qe deshiron nje seks te mir ate edua edhe une kete ekam prit ket moment qfar pret tashti dhe ne at moment fillova ta puthja ja nxjerra cicat jasht dhe fillova te ja thithja si i qmendur sa qe edhe frymarrja mu shpeshtua dhe e shiheja ate si rengonte se kur donte ta thoshte ndonje fjal eblzonte dhe kemi dalur mbrapa vetures fillova ta zhvifsha dhe lipija cicat deri sa gishtat e mir e ferkonin pidhin e saj sa qe me dukej po ferkoj ndonje pjes te zjarrit dhe renkimet e saj ishin te pa spjegushme dhe gjithnje me thoshte se kete moment e kishte enderruar prej ati momenti qe me ka pa dhe futja gishtat ne pidhin e saj dhe fillova te ja puthja pidhin dhe te ja fusja guhen time ne pidhin e saj dhe nuk kishte forc ajo me te bente as edhe nje fjal dhe zgjati afro 15 min kjo lipirja e pidhit dhe pastaj u ula ne ulse dhe filloi
me ma mor ngoj dhe kur e pa karin tim me duk se desh i dulen syt venit sa qe momentin e par kur e morr ngoj ma vrau pak aq shum pat emocione dhe kishte stil te marrmes ne goj edhe une smundja me ti perballoja dhe u prisha ne gojen e saj dhe ajo e piu te teren dhe fillova prap duke ja puna pidhin me guhen time dhe me luste qdo moment qe tja shtija karin tim te madh ne pidhin e saj qe vajtonte qdo moment pritke ti hyne dhe edhe une smunda me dhe ja shtina dhe oh oh ooooooh ishin renkimet e saj dhe me nje tempo te ngadal une kurse filloja tu e shpejtuen pak ajo gjith thojke oooh mkalle o krjet shtini edhe koqet se ma knaqe krejt o mkalle o seks o qyky oshten seks deri sa u prisha heren e dyt e u shpraza ne barkin e saj deri sa ajo e marrke me doren e saj dhe e futke ne gojen e saj te mir dhe une deshiroja qe bethen e saj ta qija sepse ate e kisha fiksim dhe me tha se kurr nuk ekishte prevouar ndonje her me par dhe i thash gjith egziton hera e par dhe fillova te ja lag bethen sepse nuk mundja te ja dhtina deri sa deperdova dhe e qiva nbeth sa qe kur e shpejtova ritmin e seksit per nje moment smundi as ni fjal me qiten zeri i vetem qe e tha ishten ooooooh diqa oooo mos e hek derdhmu nbeth dhe filloi te me beh be edhe ju dordha ne bethen e saj shum shum seksi dhe pastaj ja hoqa pushuam nja 15 minuta dhe u veshem dhe vazhduam rrugen dhe tash qdo dy dit e qij dhe me thot qdo her qe e qij qe edhe nese des une nuk muj pa u qi me tu dhe tash kemi munsit e mira sepse burri i saj eshte ne pun dhe jet ne shtepi vet dhe e qi pa problem....

No comments:

Post a Comment