Histori ERotike

ermal

Ishte nje dite e ftohte dimri…….Prinderit e mi kishin shkuar per vizite te nje fisi yne,keshtu qe ne me motren time 15 vjecare ishim vetem ne shtepi.Ajo hyri per tu lare kurse une shkova e u shtriva ne shtratin e prinderve i mbuluar me batanije,per te pare ndonje film se ato kishin digitalb.po me vinte per te urinuar;shkova ne banje duke harruar se motra po lahej ngaqe ajo e kishte fikur kishte dale nga vaska dhe s’degjoje me zhurme uji…..banjo ime ka nje si tip korridori,dhe kur une hyra brenda,me karin tim perjasht gati per t urinuar,ajo me pa dhe une pashe pillin e saj .ajo mori shpejt peshqirin dhe me bertiti.dola jashte duke menduar per gjoksin e bukur dhe pillin e saj te bukur.me pas u shtriva xseri ne shtrat…..kur…..ajo vjen me sytjena dhe tanga brenda ne shtrat,e me thote:harroje ate qe ndodhi,eja shohim nje fil tani.ndenjem 10 min duke pare nje film aksioni ,derisa ajo e nderroi kanalin dhe e coi te channel x.vuri kodin dhe tha te shihnim ate se ishte me interesante……..kari im u ngref aq shum saqe carcafi u ngrit.ajo e pa.futi doren brenda ne shtrat dhe me perkedheli shalen…e me pas filloi te me pomponte karin.ajo tha:e paske te madh!une isha vec 18 vjec.me pas u fut brenda ne batanije dhe e mori ne goje.une beja si i cmendur thithe thithe shpirti lalit…….pas ca
min pompimi ajo tha:e dua ne pill shpejt!!!!!!!!!!!!!!!e keshtu e mora siper meje dhe…….ajo renkonte me te madhe derisa nderruam pozicion…ne bythe……ajo duke e marre duke me puthur e perkedhelur…oh ca ekzitimi……me pas na u desh ta ndalnim sepse erdhen prinderit….s kam per ta harruar kurre at nate te bukur…..akoma vazhdojme ta bejme kur jemi vetem….

1 comment: