Histori Erotike


un po ju tregoj eksperiencen time te pare , u njoha me nje djale nga fbja, kishim me shum se nje vit qe flisnim me njeri tjetrin derisa u takuam diten e fillimit te vitit shkollor, me pas u takuam dhe disa her te tjera derisa vendosem qe do lidheshim ,,,, cdo gje shkonte shum mir mes nesh dhe kur folem nje dite me kerkoi te kryenim mardhenie, sigurisht qe deshira ime ishte por kisha frik si here e pare qe ishte , megjithate kur vajta te shpia e tij filluam te putheshim , ai me prekte gjoksin dhe me puthte qafen , me prekte te p***i ,dhe un e prekja ate , i hoqem rrobat njeri tjetrit , ai me futi nje gisht ne p*** , ishte hera e par qe dikush me prekte aty e ndjeva siklet, po ai mthoshte tmos shqetsohesha per asgj , dhe un e prekja k**in e tij qe tashme i ishte ngritur dhe e ndjeja qe ishte forcuar... Pastaj ndenji s
iper meje e pasi mfuti nje gisht ne p*** me futi avash k**in e tij qe e kishte shum te madh , dhe un ndjeja dhimbje , por me pas u msova me ate ndjenje dhimbjeje e kenaqsie bashk , u ndjeva shum mir ne at moment, dhe ai vetem me shtrengonte fort e mpyeste a kisha dhembje duke qen se po mdilte gjak ...
Pasi u prish ai , me kerkoi tja merrja ne goj , sigurisht qe nuk dija se cte beja , por pranova dhe e merrja k**in e tij ne goj dhe e lepija , e fusja te terin ne goj ,dhe e ndjeja ate qe renkonte nga kenaqesia derisa u prish ne gojen time , ishte eksperienca ime e par e me ate djal vazhduam lidhjen e per dy muaj te tjer , pastaj na u desh te largoheshim nga vendi ku jetonim e se conim dot me tej kte lidhje .... Megjithate e kujtoj gjithmon kte eksperienc , se esht ajo ku mson se ca esht seksi , si behet, qe ndihesh si ne qiell kur ke k**in e nje djali ne p*** te bere qull nga eksitimi ...

1 comment:

  1. Burri im prej gjashtë vjetësh më la për një vajzë tjetër sepse unë e akuzoj atë për të parë një vajzë tjetër dhe që atëherë unë jam duke u përpjekur për ta marrë atë përsëri, por ai nuk pranon të kthehet tek unë, ai nuk ishte duke iu përgjigjur thirrjes ose emailit tim dhe ai madje mos më shoqëro në facebook dhe gjithashtu më ndiq në IG dhe ai më tha se ai kishte mbaruar me mua dhe dy fëmijët e mi, unë u hutova vërtet, po kërkoja në internet për ndihmë dhe pashë një dëshmi se si një magjistar ndihmojini ata që të rikthejnë ish-in e tyre, kështu që vendosa ta provoj, por isha edhe më i hutuar për shkak të shumë dëshmive që pashë, por mendja më tha të shkoja me DR SAGURU sepse bëra shumë kërkime mbi të dhe gjeta asgjë e keqe për të, kështu e kontaktova dhe i shpjegoja problemet e mia dhe ai më bëri një magji dashurie dhe më garantoi 7 ditë që ish-i im do të kthehet tek unë dhe për habinë time më të madhe ditën e tretë një i madh mrekullia ra mbi mua dhe ish-im u kthye tek unë në ditën e tretë dhe ai më kërkoi falje DR SAGURU ju janë vetëm më të mirët, unë do të vazhdoj të botoj emrin e tij sepse ai është Shpëtimtari im, ne tani jemi një familje e madhe e lumtur dhe e bashkuar, Nëse keni nevojë për ndihmën e tij mund ta dërgoni me email Mos e humb shpresën shumë shpejt kontaktoni me të Nëse keni nevojë për ndihmën e tij ju mund ta dërgoni me email me të @ drsagurusolutions@gmail.com për një komunikim të lehtë dhe të shpejtë gjithashtu mund ta telefononi ose ta shtoni në whats-app me këtë numër +12098373537

    ReplyDelete