Histori Erotike


un jam 25 vjec dhe punoj si menaxher shitjesh ne nje kompani te madhe. ekonomistja e firmes eshte nje 40 vjecare e mier po qe nuk mendoja kure qe mund ta kisha te timen. me ate beja shume shaka madje pa e kufij dhe gjithmon me pyeste se cfar u brn gocave qe te duan kaq shume dhe une i thosha qe i qi fort etj. nje dite me tha ta ndihmoja per disa dokumenta ne nje dhome ne fund te magazines dhe une shkova. kishte veshur nje fustan te holle se ishte behar dhe te shkurter. kur u ul te merte disa gjera i dolen tangat ngjyre blu qe ma drodhen pak mishin. dhe si gjithmon ngaqe beja shaka i thash qe kujdes se kam 2 jave pa bere seks dhe jam shume i nxehur po ajo buzeqeshi dhe tha qe kishte nje muaj. qeshem te dy dhe ajo vazhdoj te perkulej prap . un i thash perseri mos e bej me senuk
mbaj pergjegjsi per veprimete mia.ajo qeshi dhw tha qe ate dua edhe une. ju afrova dhe ngjita karin mbi pidhin e saj qe sado ishte i mbuluar e ndjeja nxehtesin dhe lageshtin qe kishte.nuk e mendoja kure qe mund te beja ate qe bera. ne ate moment ajo spostoj pak breket ne te majte dhe e futi karin tim ne pidhin e saj te nxehte.ashtu pa e kuptuar vazhdova te pompoj fort derisa u prisha brenda pidhit te saj.ajo me tha qe tani e thyem akullin dhe se mund te benim prap ate qe beme, dhe me tha qe pas une do te rinte se gjoja kishte disa pune per te bere. ndenja edhe une dhe aty ndodhi e papara.pasi e ferkova dhe e shtriva mbi tryezen e saj dhe i hoqa breket per tja futur ne pith ajo me tha prit. mendova se ishte penduar dhe nuk donte por ajo u ul ne gjunj dhe filloj te ma merte ne goje e pabesueshme me shkatroj fare. e ktheva menjehere mbrapsh dhe ja futa ne pith fort.po pompoja aq shume sa i iku truri fare dhe po bertiste. i mbylla gojen dhe vqzhdova deri sa u prisha.pas rreth gjysme ore para se te iknim mua mu ngrit prap dhe fillova ta qij perseri.kete here vendosa tja fus ne bythe. ja futa aq fore sa uleriti sa kishte fuqi po eksitimi e beri te thoshte qe e donte prap dhe un ja futa akoma me forte dhe ajo uleriste akoma me forte derisa u prisha brenda ne bythe.

No comments:

Post a Comment