HIstori Erotike

SEKS ME 15 VJECARE
Jam nje djal nga kosova edhe historia ime fillon keshtu un jam dashuru nje qik te kojshis edhe ne at koh ajo i ka pas 15vjet un 22 edhe qdo dit e ngacmojsha kur nje dit e luta qe te dalum me pi kafe ajo me refuzoj se me tha jemi kusheri edhe na sheh naj kush por nje dit un ja gjeta numrin e telefoni edhe nje nat ja qova nje sms i than e sheh kur te don dikush ba gjithqka edhe numrin ta gjeta nej nat ka ora2 i mbramjes e thirr i thash zemer jam jasht te dyrt e tua a po del me tha nuk gucoj por nje nat tjeter shkojke te nje kusheri i sajna me nejt ka ora10 edhe un e vreta qe po shkon edhe i dula e kapa e qova perpjet edhe e puthi ajo niher refuzonet se u tutke mos po na sheh naj kush tani masi erdh ne shpi un me erdh nje sms me kish shkru ajo ma ban nuk je nprmal edhe shum me ki pelqys nuk kam besu qe me don qeshtu tani ajo me thojke mu jam e virgjer e vertet ajo e kish prish ama nuk gucojke mum than mua se u tutke se po i tregoj vllazrit te sajna po nje dit ne net me fb te sajna e pash nje bised qe kisin ba sex edhe tani me tha ok edhe me tye baj ama mos i trego vllaziive te mi se me mbysin i thash ok te nesrem shkuhem ne pz na edhe ne kerrr e putha edhe ajo mu edhe shkuhe ne hotel ne pz edhe si hinen ne dhom fillova te zhveshi edhe ajo mu edhe ja nis mi ja marr ngoj pidhin un kurr nuk kam marr pidh ne gooj me qi po ama ajo ishet e para qe ja marr pidhin ne goj nja 15minuta ajo u derdh kari jem u ba dru edhe ja dhash ne goj edhe fillava ta qi fort e kam edhe videon tani jemi qi nje 25her na dy tash ajo u feju me tjter un me tjter edhe tani nuk folum me njani tjter veq shum mir kam kalu me ta 3vjet u kan e jemja ajo edhe qdo nat kemi na masi flejshin krejt na kemi dal kjo asht historia ime

No comments:

Post a Comment