Histori Erotike

Seks me shoqen
prsh po ju tregoj dhe une istorin time.jam edi nga vlora 28 vjec 1 nate ndihesha i vetmuar dhe mar 1 shoqe ne tele pas disa minutash bized ne tele e ftova qe te vinte ne shtepin time pasi une jetoj vetem dhe alba cuditerisht pranoi.pas pak ajo erdhi ne shtepin time dhe u ulem ne divan dhe po bizedonim.alba esht shum e mire une ne ato momente po ndihesh shum i eksituar dhe nuk durova dot me dhe i edhe doren nga kofshet ajo e pranoj dhe buzqeshi i them sod dua te bejm cmendurira ok tha u afrua te mua dhe me ferkoj nga kari me oqi pantallonat dhe filloj te me mar karin ne goj sa mire e bente gojoren me lepinte mire pas disa minutash gojore e zhvesh alben dhe filloj ti lepi pidhin ajo ishte shum e paster me pas i ferkoj karin te pidhi dhe ja fus ngadao ajo me thosht futma te xhithin zemer dua ta ndjej karin tend te madh brenda pidhit tim une ja futa te gjithin dhe po e qija si i cmendur ajo renkonte dhe me thosht me qi zemer ma shqyej pidhin pasi e qiva disa minut e ktheva nga pas dhe ja fus karin ne bythajo filloj te uleriste si e cmendur dhe me thosht qie bythen time shpirt.pasi po e qija ne byth ajo me tha kur te prishesh shpirti dua qe ta pij une spermen tende pas disa minutash qe po e qija ne byth po me vinte sperma dhe i them po me vin zemer.ja eq karin nga bytha ja ja fus ne goj ajo po me thithte karin dhe une u prisha ne gojen e saj o zot cfar kenaqesije e piu te gjithe spermen time.dhe nuk e iqte gojen nga kari ime ooo me lepinte topet dhe me thosht dua te me qish serish zemer e ke karin kaq te mire sa qe po me cmend pas disa minutash gojore fillova ta qi serisht dhe te them re drejten jam shum i mire ne qirje.shpresoj tju ket pelqyer istoria ime

No comments:

Post a Comment