Histori Erotike


Po ju tregoj nje histori te shkurter te jetes time studentore...
Shpesh here nje shoqa ime,studente, kur vinte nga une ne fundjave me jepte nje te puthur ne buze...kur me takonte...ne fillim mu duk pak cudi ,por duke ditur se filloj ta bej shpesh sa here qe me takonteatehere mendova se ishte nje menyre te pershendeturi derisa nje dite ...
Isha ne banjo,pas dushit,fillova te shtrij floket..isha nudo..papritur hyn shoqa ime dhe me tha nese mund terrinte,ok i thash.Filloj te te me bentekomplimente per gjoksin,trupin,bukurine time teksa filloj te ma prekte e ndersa une ndihesha ne siklet ajo vazhdonte dhe me doren tjeter te me feroje pidhin.Nuk i thosha gje,ne ate kohe une isha single dhe me te vertet kisha shume nevoje per ledhatime...pasi u nxeha shume ja hoqa doren dhe ajo me tha:Me fal....nuk e kisha per kete i thash poreshte me mire te shkojme ne dhome.
Hyme ne dhome dhe une dridhesha e tera,kokat e gjoksit me ishin mbledhur dhe ajo filloj ti lepij.Ishte hera e pare per mua qe beja dashurime nje femer,kete histori nuk ja kam treguar kujt dhe ka ngelur gjithmone sekreti yne i vogel por ja qe gjithcka nuk mbahet brenda.
U shtrime ne krevat,ajo filloj e me fus duart dhe te me lepije teksa unee zhvesha dhe fillova ta ferkoj,oohhhh me pelqente profumi i saje,menyra sesi leviste dhe si me trajtonte aq embel.te them te drejten dinte ti trajtonte femrat,filloj me gjuhe te me lepij pidhin teksa une terbohesha nga kenaqesia dhe fillova te lengezoj,fillova te renkoj dhe asaj i pelqente shume dhe vazhdonte te peshperiste...ohhhhh shpirt sa te kam enderruar..kam kohe qe mezi pres te te prek,te ferkoj pidhin,te shterngoj bythet,kam zili kur ecen rruges dhe meshkujt eksitohen kur te shikojne,
Me pas filluam me pozicionin 69 teksa lepinim njera tjetren,mbante pidhin shume paster te rruar dhe shume te lemuar...teksa lepija pidhin e saje degjoj te me thote n

ese doja te prishesha....edhe une me koke i pohoj se kisha shume deshire,filloj te me fus gishtat brenda derisa kam arritur ne orgazme oooh cfare kenaqesie...kisha kohe qe ndihesha e pa deshiruar dhe nuk ndjeja kenaqesi te tilla,me meshkujt eshte pak me ndryshe,ndoshta kenaqesia eshte me e madhe kur ndjen karin eforte por duhet te me kuptoni se meshkujt jane me posesiv ne krevatdhe mendojne me shume per kenaqesine e tyre,me pas ndenjem shtrire pak ne krevat duke u ledhatuar dhe ne darke dolem bashke te hanim dicka.Kemi vazhduar te bejme seks bashke per nja 3-4 muaj derisa nje dite une u njoha me nje djal i cili eshte edhe sot i fejuari im.Ndersa shoqa ime eshte e lidhur me nje djal edhe pse nuk heq dore nga qejfi per femrat.
Shpresoj qe ky sekret i vogel tju kete pelqyer.

No comments:

Post a Comment