Histori Erotike

Te them te drejten jam e bukur kam sy te kater buze te trashe ku te gjithe me thon se jam shum seksi, po uen dua te ju tregoj nje histori timen qe edhe teksa shkruja vagina ime laget beht qull deri sa ushrtoj qe ta merrja patent shoferin njeri nag instruktoret me pelqent shum po e diaj se aedhe ati i pelqej dhe nje dite e takove ne vendin time dhe me mori me veture te autoshkolles edhe ai pse isht shum i ivjeter se une po ishte i bukur dhe em tha se je shum e buker ai ishte i martur dhe ka 4 femij do te ejte krenar ai qe do te merr per grua uen ja ktheva se do te isha krenare sikur te kish nje burr si ai ai qeshe pata degjuar se ai per seks eshte shum i mire nuk foli nje kohe asgje dhe me tha qe em respekton shum une tani fillova te qeshe dhe i thash ke frig nga une me tha jo po don te vazdhoj aty ku dua une po i thash shkurt dhe u nisem per nje qytet tjerter te ju them te drejten si kemi marr rruge per ne qytetin tjeter filloj te me perkthel tek kemba uen vetem lageja behsh qull dikur i thash te lutem e ndal amkinen e nadli ne nja skaj te rruges une fillova ta puthe me tha prit edhe pak se gati arritem dhe vazdhoi arritem te nje hotel qe ishte shum i bukur sa zbritem prej vetures filloi edhe ai te me puthe ne goje ne qafe une gati fillova te bertes nga kenaqesi u afruma te recepcioni i murrem celast hipen ne lifte dhe ne lifte putheshim hym ne dhome te dy fillaum te putheshim si te cemndure ai isht i vjter dhe kenaqet me mua se une isha shum e re ne ate kohe duke u puthure e duke u zhveshure ne funde te dy u shtrim dhe filloi te ma leip vaginin time dhe me gishtat me shtint ne vrim une vetem renkoj nga kenaqesi ohoh oh ai edhe me mire e ebnte i thash paska pas te drejt qe kan then qe ben mire vetem qeshi dhe ma dha pensin e ti ne goje une nuk dija edhe aq mire o ai me tregon se si te ja beje per 10 minuta me emsoi perfekt ta bej mi puthte gjoksat me gishta ma pregt klitori me kallte ne funde e shtin pensin eti ne vagin time une u kenaqesha bemm llojlloj pozocioni ne fune em tha dua ta kry ne gojen tende ok i thash edhe u afru e ter speram e tije ra ne gojen time mua me erdhi per te vjell se ishte hera e pare qe po provij dicka po ai me tha ju edhe se jeni lag nuk e perjtuat orgazmen qe dueht filloi te ma lepi prap vagone dhe me gitshta prekt klitorin time ne fune e pash qe dicka nga brendesi e zemres po me dilte dhe arrita ne orgazen ju ngriat dhe fillova ta puthe si ecmendure i thahs ky ehste seks se anjehr ne jete nuk ekam perjtu kete ben nje dush dhe prap filluam te bem seks si te cmendure tani ishim ne pocicioni 69 te dy renkonim ai em thoshte ta henksha vaginen e njome me puthe ne gjoks nderca celularin e ti e shtine ne vagine time o zot si ndjehsa flutoroj ndresa penisin e tije nuk elshoj nag goje me beri gjithe cka qe doja une perjtoj tani orgazam te nej pasnjeshme ben seks rrethe 6 ore u lam dhe u nisem kemi be seks edhe vazdhojm te bejm une tash jam e martuar po cdo here kur kam mundesi e thirr te bem seks se ben shum mire cdo here e kryn ne gojen time te them te drejten me kenaqe shum edhe tash deri sa shkruj historin time jam be qull me therret ne tel ne pune nder tavolin e coj fundit lart the me thot shtini gishta shpesh kur nuk kemi mundeis te tahokemi ebem ne ekte menyre ai tash eshte dike 55 vjec e une 29 po historija jone filloi kur une isha vetem 18 vjen e dua dhe me don dhe mezi po pres ta takoj e te cmnedem nga kenaqesi mos em ekckuptoni po ai eshte per mua gjithcka e dua ate e dua seksin etije

No comments:

Post a Comment